X
تبلیغات
نماشا
رایتل

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

اصول بازاریابی؛ چاپ چهاردهم کاتلر

 

 

  

اصول بازاریابی؛ چاپ چهاردهم 

Principles of Marketing (14th Edition

چالش بازاریابی امروز باعث به وجود آمدن جنب و جوش و اجتماعات تعاملی از مصرف کنندگانی شده است که محصولات و برندها بخشی از زندگی روزمره آنها را می‌سازند.
کتاب اصول بازاریابی، برای کمک به درک خوانندگان از چگونگی ایجاد ارزش و به دست آوردن مشتریان وفادار، اطلاعات بازاریابی اساسی را در یک قالب جامع ارائه می‌دهد.
چاپ چهاردهم کتاب اصول بازاریابی، شامل پوشش توسعه پایدار و تمرکز بر بازاریابی در به چالش کشیدن فضای اقتصادی امروز می‌باشد. 

 کتاب اصلی انگلیسی

http://s1.picofile.com/file/7682558923/9780132167123_Principles_of_Marketing.rar.html 

 

پسورد فایل: www.booktolearn.com 

 

ترجمه جلد اول 

http://s1.picofile.com/file/7674045799/Marketing_Kotler1.pdf.html 

 

ترجمه جلد دوم 

http://s2.picofile.com/file/7682634515/marketing_kotler2.pdf.html

تاریخ ارسال: پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ب.ظ
نظرات (0)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد