راهنمای کسب کارشناسی ارشد/دکترای مدیریت

راهنمای کسب کارشناسی ارشد/دکترای مدیریت

مشاوره و ارائه دروس و اطلاعات لازم برای توفیق در کسب مدرک
راهنمای کسب کارشناسی ارشد/دکترای مدیریت

راهنمای کسب کارشناسی ارشد/دکترای مدیریت

مشاوره و ارائه دروس و اطلاعات لازم برای توفیق در کسب مدرک

مقدمه ای بر روش پژوهش

مقدمه ای بر روش پژوهش


 

1- مقدمه

برخی را عقیده بر این است که علم همان روش است. در هر حال می توان به خوبی پذیرفت که هیچ علمی فاقد روش نیست و دست آورد های هر پژوهش علمی به همان نسبت حائز ارزشند که با روشهائی درست اخذ شده باشند(ساروخانی،1382). از رهگذر پژوهش و تجربه است که نا آزموده در بوته آزمایش قرار میگیرد و در ژرفنای تاریک نا آگاهی، بارقه روشن اکتشاف و آگاهی تلألو می یابد.
روش معادل فارسی واژه method (مشتق از واژه یونانی rσοО یعنی در طول و taεm یعنی راه)  به معنای دقیق "در پیش گرفتن راهی" و یا معین کردن گامهائی است که برای رسیدن به هدفی میباید با نظمی خاص برداشت(خاکی،1378).
پژوهش و روش علمی اگر یک چیز نباشند کاملا نزدیک و وابسته به یکدیگرند(هومن،1373). روش علمی یا روش پژوهش علمی، فرایند جستجوی منظم برای مشخص ساختن یک موقعیت نا معین است(بازرگان و دیگران،1376). در نهایت باید اذعان نمود دستیابی به هدف های علم یا شناخت علمی میسر نخواهد شد مگر زمانی که با روش شناسی درست صورت پذیرید. به عبارت دیگر پژوهش از حیث روش است که اعتبار می یابد نه موضوع پژوهش(خاکی‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏،1378).

ادامه مطلب ...

اصول بازاریابی؛ چاپ چهاردهم کاتلر

 

 

  

اصول بازاریابی؛ چاپ چهاردهم 

Principles of Marketing (14th Edition

چالش بازاریابی امروز باعث به وجود آمدن جنب و جوش و اجتماعات تعاملی از مصرف کنندگانی شده است که محصولات و برندها بخشی از زندگی روزمره آنها را می‌سازند.
کتاب اصول بازاریابی، برای کمک به درک خوانندگان از چگونگی ایجاد ارزش و به دست آوردن مشتریان وفادار، اطلاعات بازاریابی اساسی را در یک قالب جامع ارائه می‌دهد.
چاپ چهاردهم کتاب اصول بازاریابی، شامل پوشش توسعه پایدار و تمرکز بر بازاریابی در به چالش کشیدن فضای اقتصادی امروز می‌باشد. 

 کتاب اصلی انگلیسی

http://s1.picofile.com/file/7682558923/9780132167123_Principles_of_Marketing.rar.html 

 

پسورد فایل: www.booktolearn.com 

 

ترجمه جلد اول 

http://s1.picofile.com/file/7674045799/Marketing_Kotler1.pdf.html 

 

ترجمه جلد دوم 

http://s2.picofile.com/file/7682634515/marketing_kotler2.pdf.html

مقدمه‌ای بر سیستم‌های اطلاعات

چکیده

در این مقاله کلیات و مبانی سیستم‌های اطلاعات ارائه می‌شود. تعریف سیستم اطلاعات، کار سیستم اطلاعات، رایانه و سیستم اطلاعات، کاربرد سیستم‌های اطلاعات، مزایای استفاده از سیستم‌های اطلاعات، انواع سیستم‌های اطلاعات، عناصر تأثیرگذار بر سیستم‌های اطلاعات و چگونگی تهیه یک سیستم اطلاعات برای سازمان مباحث این مقاله را تشکیل می‌دهند.

ادامه مطلب ...

ایین نامه نحوه نگارش و تدوین پایان نامه

  

 

ایین نامه نحوه نگارش و تدوین پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری دانشگاه آزاد

http://s2.picofile.com/file/7678884408/2011_08_13_04_04_45_155585.pdf.html

 شیوه نامه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد 

 

http://s3.picofile.com/file/7678891498 /2011_07_09_03_08_30_2010_11_15_03_15_11_shivenameh_defa_arshad1.doc.html