راهنمای کسب کارشناسی ارشد/دکترای مدیریت

راهنمای کسب کارشناسی ارشد/دکترای مدیریت

مشاوره و ارائه دروس و اطلاعات لازم برای توفیق در کسب مدرک
راهنمای کسب کارشناسی ارشد/دکترای مدیریت

راهنمای کسب کارشناسی ارشد/دکترای مدیریت

مشاوره و ارائه دروس و اطلاعات لازم برای توفیق در کسب مدرک

پیشنهادات پایان نامه

•    بررسی تاثیر خدمات پس از فروش شرکت x بر میزان رضایت مشتریان این شرکت مطالعه موردی : ……..
•    بررسی عوامل مؤثر بر میزان صادرات محصول x
•    بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصول x دراستانهای …….
•    بررسی نگرش صادر کنندگان در مورد تأثیر عوامل تولید، بازاررسانی و اطلاع رسانی به بازار بر صادرات محصول x در شهرستان ……………
•    تجزیه و تحلیل عوامل داخلی برای کسب مزیت رقابتی در شرکت x
•    امکان سنجی استقرار تجارت الکترونیک در صنایع شرکت x
•    بررسی ارتباط همکاری و عملکرد در بین مؤسسات صنایع دستی شهر …….(مورد مطالعه : …….)
•    بررسی موانع توسعه و صادرات محصول x ایران
•    انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب با استفاده از تکنیک AHP با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مطالعه موردی : شرکت x
•    بررسی تأثیر خصوصی سازی بر بهبود عملکرد واحدهای خصوصی شده شرکت مخابرات شهرستان x
•    مطالعه ویژگی های کارآفرینی مدیران ارشد صنایع x.
•    تکنولوژی اطلاعات و تأ ثیر آن بر اشتغال (مطالعه موردی: استان x)
•    بررسی نقش سیستم های اطلاعات بازاریابی در فرآیند تدوین استراتژی شرکتهای موجود در فهرست x

•    بررسی تأثیر مدیریت بازاریابی بر افزایش فروش داخلی و جهانی محصول x
•    بررسی عوامل مؤثر بر نگرش خریداران محصول x با نام های تجاری متفاوت در شهر x
•    بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک دولتی در شهر x
•    بررسی اثر بخشی فعالیتهای ترویجی انجام شده در زمینه بیمه های عمر توسط صنعت بیمه
•    بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات محصول x
•    بررسی رابطه بین کیفیت برنامه ریزی بازاریابی با عملکردصنایع مواد غذایی در شهر x
•    مطالعه عوامل موثر بر ترجیح مشتریان درانتخاب محصول x با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی مطالعه موردی:x

  • بررسی کارایی پرتفوی (سبد سهام) بیمه x  
    بررسی موقعیت و جایگاه بازار شرکت x و ارائه استراتژی های مرتبط با آن با استفاده از ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک
    بررسی تأثیر مدل EFQM به عملکرد شرکت x
    قیمت گذاری استراتژیک برای محصول x شرکت x در منطقه x
    بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات صنعت x  
    بررسی عوامل موثر بر استنباط گردشگران خارجی در مورد وجهه ایران به عنوان یک مقصد گردشگری
    بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگاهی و عمل خرید بیمه گذاران در زمینه بیمه های x در شهر x  
    بررسی تاثیر مدیریت با مشتری بر کسب مزیت رقابتی بانک x  
    بررسی آمادگی شرکت x جهت پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری
    بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک x در شهر x  
    اندازه گیری کیفیت خدمات بانکی با استفاده از مدل سروکوال در بانک x شهر x
    رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید مصرف کنندگان محصول x
    بررسی عوامل موثربر انگیزش کارکنان شرکت x بر اساس تئوری هرزبرگ
    تعیین وضعیت مدیریت روابط با مشتری در شرکت x
    بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم خرید خودرو x  
    عوامل موثر بر عملکرد تیم های مراقبت پرواز در فرودگاه x
    رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر بر کانال توزیع صادرات محصول x  
    رابطه بین نگرش مشتریان و انتخاب آن ها در خرید محصول x
    بررسی عوامل مؤثـر بر فرآیند تصمیم‌گیری خریداران صادراتی محصولات x مورد مطالعه: شرکت x  20. عوامل موثر بر وفاداری مشتریان : مطالعه موردی بر مصرف کنندگان محصول x
    فضیلت های اخلاقی بازاریابی: بررسی دیدگاه متخصصین بازایابی و جامعه مصرف کننده
    بررسی تأثیر مدیریت رابطه با مشتری (CRM) بر عملکرد کلی مؤسسات مالی شهر x
    بررسی عوامل موثر بر قصد ترک خدمت کارکنان در شرکت x
    تأثیر سودآوری در تأمین مسئولیت اجتماعی سازمان : بررسی دیدگاه کارکنان و مشتریان شرکت x
    آمادگی برای پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری؛ مطالعه ی موردی بانک x
    تاثیر ابزارهای پیشبرد فروش بر واکنش‎های پس از خرید مصرف ‎کنندگان مواد غذایی (مورد مطالعه: فروشگاههای x )
    رابطه بین کیفیت خدمات و ارزش نام تجاری در هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره استان‌های x
    موانع و چالش‌های توسعه گردشگری داخلی در استان x
    شکاف ‌های داخلی کیفیت خدمات و تحلیل ارتباط آن با رضایتمندی شغلی کارکنان در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه x)
    تعیین و اولویت بندی عوامل رضایتمندی نمایندگی های فروش شرکت x بر اساس روش FAHP
    طراحی یک مدل مفهومی برای پذیرش تجارت الکترونیک در موسسات کوچک و متوسط صنعتی شهر
  • ارائه یک مدل تلفیقی از تحلیل SWOT، به منظور تحلیل استرات‍‍ژیک مشتری محور مورد مطالعه : بانک x  
  • مقایسه اثربخشی شرکت‎های بیمه خصوصی و دولتی از دیدگاه رضایت بیمه‎ گذاران در شهر x با تاکید بر بخش خسارت بیمه x  
  • عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک از نظر مدیران بنگاه¬های کوچک و متوسط منطقه آزاد تجاری- صنعتی x  
  • عوامل مؤثّر بر شکل گیری تصویر ذهنی مشتریان از بیمارستان های وابسته به سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی شهر x  
  • تاثیر بازاریابی اینترنتی بر افزایش درآمد هتلهای شهر x  
  • بررسی دلایل استفاده از بازاریابی رابطه مند در بین تامین کنندگان قطعات به شرکت x
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد