X
تبلیغات
نماشا
رایتل

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

پرسشنامه ارتباطات بازاریابی در صنعت بیمه( محقق ساخته)

بسمه تعالی

 

صاحبنظر گرامی؛

پرسشنامه‌ حاضر به منظور بررسی میزان تاثیر استفاده از ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر توسعه و فروش بیمه  زندگی و پس انداز از دیدگاه بازاریابان فعال بیمه زندگی در شرکت  بیمه پاسارگاد تنظیم شده است. همکاری شما در تکمیل دقیق این پرسشنامه پژوهشگران طرح را به نتایج دقیق‌تر و مفیدتری در این زمینه رهنمون خواهد ساخت.

با سپاس فراوان از صرف زمان و توجه شما

میزان تحصیلات شما  چقدر است؟

زیر دیپلم                   دیپلم                 فوق دیپلم                 کارشناسی               کارشناسی ارشد و بالاتر  

آیا رشته تحصیلی شما مرتبط با بیمه و مدیریت آن است؟

بلی                                                                خیر

سابقه فعالیت شما در مورد بازاریابی بیمه‌های زندگی و پس انداز چند سال است؟

کمتر از 5 سال               بین 5 تا 10 سال                    بین 10 تا 15                        بیش از 15سال  سال

ردیف

گویه

بسیار زیاد

زیاد

متوسط

کم

بسیار کم

1

آیا استفاده از تبلیغات تلویزیونی و رادیویی توسط شرکت بیمه پاسارگاد در افزایش تمایل به خرید بیمه‌های زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

2

آیا استفاده از تبلیغات محیطی مانند پوستر و بیلبورد توسط شرکت بیمه پاسارگاد، در افزایش تمایل به خرید بیمه‌های زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

3

آیا استفاده از تبلیغات چاپی مانند توزیع آگهی‌نامه و بروشور  توسط شرکت بیمه پاسارگاد، در افزایش تمایل به خرید بیمه‌های زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

4

آیا استفاده از تبلیغات الکترونیکی مانند بنرهای الکترونیکی و تبلیغات اینترنتی توسط شرکت بیمه پاسارگاد ، در افزایش تمایل به خرید بیمه‌های زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

5

آیا شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی بیمه و صنایع مرتبط توسط شرکت بیمه پاسارگاد ، در افزایش تمایل به خرید بیمه‌های زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

6

آیا چاپ نشریات تخصصی بیمه‌ای توسط شرکت بیمه پاسارگاد ، در افزایش تمایل به خرید بیمه‌ زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

7

آیا ترتیب دادن همایش‌های تخصصی در زمینه بیمه زندگی و پس انداز توسط شرکت بیمه پاسارگاد،  در افزایش تمایل به خرید بیمه‌ زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

8

آیا برگزاری سخنرانی در مورد بیمه های زندگی و پس انداز توسط شرکت بیمه پاسارگاد،  در افزایش تمایل به خرید بیمه‌ زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

9

آیا برگزاری سمینارهای رایگان جهت اطلاع رسانی در مورد شرایط خرید و امتیازات بیمه های زندگی و پس انداز توسط شرکت بیمه پاسارگاد، در افزایش تمایل به خرید بیمه‌ زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

10

آیا شرکت در گزار‌ش‌ها و برنامه های مطبوعاتی در زمینه بیمه توسط شرکت بیمه پاسارگاد، در افزایش تمایل به خرید بیمه‌ زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

11

آیا ارائه تخفیف نقدی در زمان خرید  بیمه به مشتریان توسط شرکت بیمه پاسارگاد،  در افزایش تمایل به خرید بیمه زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

12

آیا ارائه بسته‌های ویژه بیمه‌ای با شرایط آسان برای خرید خدمات بیمه به مشتریان توسط شرکت بیمه پاسارگاد، در افزایش تمایل به خرید بیمه زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

13

آیا در نظر گرفتن پاداش‌ها و هدایای غیر نقدی  در زمان خرید بیمه برای مشتریان توسط شرکت بیمه پاسارگاد،  در افزایش تمایل به خرید بیمه زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

14

آیا ارائه بیمه رایگان به مشتریان در مواقع خاص توسط شرکت بیمه پاسارگاد،  در افزایش تمایل به خرید بیمه‌ زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

15

آیا ارائه خدمت بیمه به صورت اقساط به مشتریان توسط شرکت بیمه پاسارگاد، در افزایش تمایل به خرید بیمه‌ زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

16

آیا برگزاری مراسم قرعه کشی و اهدا جوایز به مشتریان بیمه شده توسط شرکت بیمه پاسارگاد، در افزایش تمایل به خرید بیمه زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

17

آیا استفاده از بازاریابی تلفنی توسط شرکت بیمه پاسارگاد، در افزایش تمایل به خرید بیمه‌های زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

18

آیا استفاده از بازاریابی الکترونیکی و ارسال ایمیل به مشتریان توسط شرکت بیمه پاسارگاد، در افزایش تمایل به خرید بیمه‌ زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

19

آیا ارسال نامه ها و خبرنامه‌های  پستی جهت بازاریابی بیمه توسط شرکت بیمه پاسارگاد، در افزایش تمایل به خرید بیمه زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

20

آیا بازاریابی حضوری و مراجعه مستقیم به مشتریان اصلی توسط شرکت بیمه پاسارگاد، در افزایش تمایل به خرید بیمه‌ زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

21

آیا استفاده از نیروی فروش و بازاریابان مجرب برای بازاریابی بیمه زندگی و پس انداز توسط شرکت بیمه پاسارگاد،  در افزایش تمایل به خرید این نوع بیمه  موثر است؟

 

 

 

 

 

22

آیا آموزش نیروی فروش و بازاریابان بیمه زندگی و پس انداز و در نظر گرفتن پاداش برای آنها،  در افزایش تمایل به خرید این نوع بیمه موثر است؟

 

 

 

 

 

23

آیا استفاده از انگیزش‌های مادی و معنوی برای بازاریابان بیمه زندگی و پس انداز توسط شرکت بیمه پاسارگاد در افزایش تمایل به خرید این نوع بیمه‌ها موثر است؟

 

 

 

 

 

24

آیا حمایت مالی از گروه‌های ورزشی، مذهبی یا علمی توسط شرکت بیمه پاسارگاد، در افزایش تمایل به خرید بیمه‌ زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

25

آیا برگزاری مراسم مذهبی یا ملی  توسط شرکت بیمه‌ پاسارگاد،  در افزایش تمایل به خرید بیمه‌ زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

26

آیا برگزاری برنامه ‌های خیریه توسط شرکت بیمه پاسارگاد،  در افزایش تمایل به خرید بیمه‌ زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

27

آیا ارائه مشاوره رایگان در زمان حادثه( مشاوره پزشکی، بیمه‌ای ، قضایی) به بیمه‌شده توسط شرکت بیمه پاسارگاد،  در افزایش تمایل به خرید بیمه‌ زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

28

آیا ارائه به موقع خدمات بیمه‌ای در زمان حادثه به بیمه‌شده توسط شرکت بیمه پاسارگاد، در افزایش تمایل به خرید بیمه‌ زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

29

آیا اطلاع‌رسانی در مورد تغییرات در قوانین بیمه‌ای پس از دریافت خدمت بیمه به بیمه‌شده توسط شرکت بیمه پاسارگاد، در افزایش تمایل به خرید بیمه زندگی و پس انداز موثر است؟

 

 

 

 

 

 

تاریخ ارسال: سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:42 ب.ظ
نظرات (0)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد