راهنمای کسب کارشناسی ارشد/دکترای مدیریت

راهنمای کسب کارشناسی ارشد/دکترای مدیریت

مشاوره و ارائه دروس و اطلاعات لازم برای توفیق در کسب مدرک
راهنمای کسب کارشناسی ارشد/دکترای مدیریت

راهنمای کسب کارشناسی ارشد/دکترای مدیریت

مشاوره و ارائه دروس و اطلاعات لازم برای توفیق در کسب مدرک

منابع آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد - رشته مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی - درس تحقیقات بازاریابی

منابع آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد - رشته مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی - درس تحقیقات بازاریابی

ردیف

نام کتاب

مولف (مترجم)

انتشارات

1

تحقیقات بازاریابینارش مالهوترا ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده و بهار تیمورپورانتشارات مهربان نشر
2تحقیقات کیفی در بازاریابی و رفتار مصرف کنندهراسل بلک، ایلین فیشر، رابرت کوزینتس ترجمه کامبیز حیدرزاده و افشین رهنما خانبیگلونشر علم
3پژوهش، پژوهشگری، پژوهش نامه نویسینوشته خلیل میرزائیانتشارات جامعه شناسان

منابع آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد - رشته مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی - درس بازاریابی صنعتی

منابع آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد - رشته مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی - درس بازاریابی صنعتی


ردیف

نام کتاب

مولف (مترجم)

انتشارات

1

بازاریابی صنعتیکریشنا هاوالدار ترجمه محمدعلی عبدالوند و هاشم نیکومرام

انتشارات دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران

 
2بازاریابی صنعتی

گوپال کریشنا سی، لالیتها راماکریشنا (ترجمه احمد روستا، ابوالفضل صبوری، مریم ارشدی)

انتشارات کلک سیمین
3بازاریابی صنعتیسیدرضا سیدجوادین، محمدرحیم اسفیدانینگاه دانش

منابع آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد - رشته مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی - درس رفتار مصرف کننده

منابع آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد - رشته مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی - درس رفتار مصرف کننده


ردیف

نام کتاب

مولف (مترجم)

انتشارات

1رفتار مصرف کنندهمایکل سولومون - ترجمه کامبیز حیدرزادهانتشارات بازاریابی

2

رفتار مصرف کنندهجان موون و میشل ماینور- ترجمه کامبیز حیدرزادهانتشارات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
3هیجان و منطق در بازاریابیآرجون چادهوری - ترجمه کامبیز حیدرزادهانتشارات سیته
4برندسازی عصب پایه - انتخاب برند مبتنی بر اعصابپیتر استیدل (ترجمه کامبیز حیدرزاده و حسین علی سلطانی)کتاب مهربان
5بازاریابی عصب پایهلئون زوراویکی - ترجمه کامبیز حیدرزادهانتشارات علم

منابع آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد - رشته مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی - درس بازاریابی بین الملل

منابع آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد - رشته مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی - درس بازاریابی بین الملل


ردیف

نام کتاب

مولف (مترجم)

انتشارات

1

بازاریابی بین المللیفیلیپ آر. کاتئورا - جان ال. گراهام  ترجمه محمدعلی عبدالوند و هاشم نیکومرامانتشارات دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات
2مدیریت بازاریابی بین المللیحسن اسماعیل پورنگاه دانش

منابع آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد - رشته مدیریت - درس مدیریت بازاریابی

منابع آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد - رشته مدیریت - درس مدیریت بازاریابی

            

ردیف

نام کتاب

مولف (مترجم)

انتشارات

1

اصول بازاریابی

فیلیپ کاتلر- گری آرمسترانگ (بهمن فروزنده)

نشر آموخته

2

بازاریابی و مدیریت بازار

داور ونوس، احمد روستا، عبدالحمید ابراهیمی

انتشارات سمت

3مدیریت بازاریابیکاتلر و کلر مترجم: دکتر مهدی امیر جعفریانتشارات نص
4

بازاریابی خلاق: روش های کشف ایده های راه گشا در بازاریابی

فرناندو تریاس دبس، فیلیپ کاتلر (کامبیز حیدرزاده، رضا رادفر)

کساکاوش
5نسل سوم بازاریابیفیلیپ کاتلر،هرماوان کارتاجایا،ایوان ستیاوان (ترجمه حمیدرضا ایرانی و اصغر رحمتی)آریانا قلم
6مدیریت جامع برند (مکاتبات، ارزش گذاری و توسعه برندد ملی)حمید خدادادحسینی، مهران رضواندفتر پژوهش های فرهنگی
7مدیریت برند: هفت رویکردتیلده هدینگ , مترجم: محمود سمیعی‌نصرچهارخونه
8
Brand management, research, theory and practice
Tilde Heding, Charlotte F. Knudtzen, Mogens Bjerre 
9

مدلهای کمی در تحقیقات بازاریابی

فیلیپ هانس و دکتر ریچارد پاپ (کامبیز حیدرزاده)

کساکاوش

10

ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی: نشانه ها و راه حل ها

فیلیپ کاتلر (کامبیز حیدرزاده)

کساکاوش

11برندسازی عصب پایه - انتخاب برند مبتنی بر اعصابپیتر استیدل (ترجمه کامبیز حیدرزاده و حسین علی سلطانی)کتاب مهربان