چالش بازاریابی امروز باعث به وجود آمدن جنب و جوش و اجتماعات تعاملی از مصرف کنندگانی شده است که محصولات و برندها بخشی از زندگی روزمره آنها را میسازند.
کتاب اصول بازاریابی، برای کمک به درک خوانندگان از چگونگی ایجاد ارزش و به دست آوردن مشتریان وفادار، اطلاعات بازاریابی اساسی را در یک قالب جامع ارائه میدهد.
چاپ چهاردهم کتاب اصول بازاریابی، شامل پوشش توسعه پایدار و تمرکز بر بازاریابی در به چالش کشیدن فضای اقتصادی امروز میباشد.
کتاب اصلی انگلیسی
http://s1.picofile.com/file/7682558923/9780132167123_Principles_of_Marketing.rar.html
پسورد فایل: www.booktolearn.com
ترجمه جلد اول
http://s1.picofile.com/file/7674045799/Marketing_Kotler1.pdf.html
ترجمه جلد دوم
http://s2.picofile.com/file/7682634515/marketing_kotler2.pdf.html