راهنمای کسب کارشناسی ارشد/دکترای مدیریت

راهنمای کسب کارشناسی ارشد/دکترای مدیریت

مشاوره و ارائه دروس و اطلاعات لازم برای توفیق در کسب مدرک
راهنمای کسب کارشناسی ارشد/دکترای مدیریت

راهنمای کسب کارشناسی ارشد/دکترای مدیریت

مشاوره و ارائه دروس و اطلاعات لازم برای توفیق در کسب مدرک

نقش استاد راهنما در پایان نامه

حتما این داستان را بخوانید تا به نقش استاد راهنما پی ببرید

یک روز آفتابی ، خرگوشی ، خارج از لانه ی خود ، به جدیت هرچه تمامتر با " لپ تاپش " در حال تایپ بود . در همین حین ، یک روباه او را دید .

روباه: خرگوش ! داری چیکار میکنی ؟

خرگوش: دارم پایان نامه می نویسم

روباه: جالبه ؛ حالا موضوع پایان نامت چی هست ؟

خرگوش: من در مورد این که یک خرگوش چطور میتونه یه روباه رو بخوره !!

روباه: احمقانه اس ! هرکسی میدونه که خرگوش ها ، روباه نمیخورن .

خرگوش: مطمئن باش میتونن ، من میتونم این رو بهت ثابت کنم . دنبال من بیا .

خرگوش و روباه با هم داخل لانه ی خرگوش شدند و بعد از مدتی خرگوش به تنهایی از لانه خارج شد و مجددا به نوشتن خود ادامه داد .

در همین حال گرگی از آنجا رد میشد .

گرگ: خرگوش ! این چیه داری می نویسی ؟

خرگوش: من دارم روی پایان نامه ام با موضوع این که چطور یه خرگوش میتونه یه گرگ رو بخوره کار میکنم .

گرگ: تو که تصمیم نداری این مزخرفات رو چاپ کنی ؟ خودتم میدونی که چنین چیزی امکان نداره !

خرگوش: مسئله ای نیست ، میخوای بهت ثابت کنم ؟

بعد گرگ و خرگوش وارد لانه ی خرگوش شدند و خرگوش بعد از مدتی به تنهایی برگشت و به کار خود ادامه داد .

حال ببینیم در لانه ی خرگوش چه خبر است ؟

در لانه ی خرگوش در یک گوشه موها و استخوانهای روباه بیچاره و در گوشه ی دیگر موها و استخوانهای گرگ فلک زده ریخته بود ...

 و در گوشه دیگر لانه ...

شیری قوی هیکل در حال تمیز کردن دندانهایش بود !!!!

 

نتیجه :

هیچ مهم نیست که موضوع پایان نامه ی شما چه باشد

هیچ مهم نیست که شما اطلاعات به درد بخوری در مورد پایان نامه تان داشته باشید

آن چیزی که مهم است این است که "استاد راهنما"ی شما چه کسی است !!!! 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد